امیدوارم ازوبلاگم خوشتان بیاید نظریادتون نره

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 89055
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 62
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 71
:: بازدید ماه : 227
:: بازدید سال : 736
:: بازدید کلی : 89055
نویسنده : حسین سروری
یک شنبه 14 دی 1393

قبل از اینکه سرتان به طرز دیوانه‌واری شلوغ شود، برای ایجاد تعادل این برنامه را بریزید تا بتوانید روزهای سختی را به خوبی پشت سر بگذارید.
همه‌ی ما در شرایط این چنینی بوده ایم: یک پروژه‌ی بزرگ وارد شرکت می‌شود که برای شرکت (و مسیر شغلی شما) بسیار اهمیت داشته، و خیلی زود وارد وضعیتی می‌شود که به کمک همگان نیاز است. کار به اولویت شماره یک تبدیل می‌شود و همه‌ی چیزهای دیگر را به حاشیه می‌راند.
ناگهان وضعیت طوری می‌شود که شما ۱۲ ساعت را در شرکت می‌گذرانید، به ایمیل‌هایی که از طرف خانه هستند در ساعات شبانه پاسخ می‌دهید، و برای اینکه چند ساعت خواب کافی داشته باشید تقلا می‌کنید. ورزش کردن شما شده دویدن بین دفتر کار و پرینتر، و یادتان نمی‌آید آخرین بار کی غذایی خوردید که از بسته اش بیرون نیامده باشد.

شما ممکن است با خود فکر کنید: «تعادل بین کار و زندگی – این دیگر چه کوفتی است؟»

 دوره‌های پر از استرس در کار امری اجتناب ناپذیر است – و در حالی که می‌توان آن‌ها را در کوتاه مدت مدیریت کرد، اگر برای تحت کنترل در آوردن آن اقدام نکنید، می‌تواند به خستگی و فرسایش شما منجر شود.
صرف نظر از اینکه چقدر کار خود را دوست دارید، ایجاد تعادل میان کار و سلامت فیزیکی، ذهنی و عاطفی یک امر ضروری است. مطالعات بارها نشان داده اند که کارمندان شاد بازدهی بیشتری دارند، بنابراین حفظ روابط با ثبات با دوستان و خانواده، زمان گذاشتن برای انجام فعالیت‌های بیرون شرکت، و مرخصی گرفتن از کار، از عوامل کلیدی داشتن یک زندگی با کیفیت است که در خدمت خود شما و کارفرمایانتان خواهد بود.
زمانی که وارد شرایط دیوانه‌وار کاری شدید، با این استراتژی‌ها دوباره کنترل را در دست گیرید تا شادی و رفاه خود را حفظ کنید.

  1. با رئیس خود ارتباط داشته باشید

حتی اگر با آغوش باز کارها و مسئولیت‌های اضافی را بپذیرید تا مهارت‌های خود را افزایش دهید، مهم است که در مورد انتظارات از جمله موعدها و مدت پروژه با رئیس خود ارتباط داشته باشید. مطمئن باشید که هردوی شما در مورد زمان کاهش کارهای پروژه، اینکه پروژه با برنامه‌ها پیش می‌رود، و هر نوع مانع دیگر سر راه پروژه آگاه هستید.

داشتن این گونه اطلاعات نه تنها به شما کمک می‌کند تا حجم کاری خود را کنترل کنید، بلکه به شما کمک می‌کند تا فرآیندها را تحت کنترل داشته باشید. با دانش کامل در مورد انتظارات رئیس خود، می‌توانید زمانی که کارها خوب پیش نمی‌رود پیشنهاد تغییر مسیر داده، و آنگاه با وقار و سهولت همه را متحیر کنید.

  1. برای خوابیدن و بیدار شدن برنامه داشته باشید

تحقیقات نشان داده است که اگر طبق یک برنامه‌ی روتین روزانه زود از خواب بیدار شوید، شروع پربازده ای خواهید داشت و این روحیه‌ی خوب تا پایان روز باقی خواهد ماند.

یک روتین روزانه داشته باشید، مثلاً هر روز مدیتیشن کنید یا نیم ساعت زودتر بیدار شوید و بدون چک کردن ایمیل‌هایتان، کاری را تمام کنید. با اصرار روی این برنامه، بعد از مدتی به صورت خودکار روزهای خود را با یک حس خوب شروع خواهید کرد، و حس موفقیت خواهید داشت.

سپس در پایان روز، سعی کنید در یک زمان واحد بخوابید، و قبل از خواب زمانی را برای مطالعه، نوشتن کارهای فردا، یا هر کار آرامبخش دیگری اختصاص دهید و مراقب باشید که این کار را مقابل مانیتور کامپیوتر انجام ندهید. پس از مدتی این امر به یک عادت تبدیل می‌شود و بدن شما سیگنال‌های لازم را به شما اعلام می‌کند. همچنین پاک کردن ذهن قبل از خواب اعصاب شما را آرام می‌کند، و باعث می‌شود خواب بهتری داشته باشید.

  1. بدن خود را حرکت دهید (حتی اگر کم باشد)

ورزش کردن اغلب یکی از اولین چیزهایی است که وقف کار زیاد می‌شود، ولی اثرات آن برای کاهش استرس، اهمیت آن را در روزهایی که سرتان خیلی شلوغ است بیشتر می‌کند.

اگر هیچ راهی ندارد که برنامه‌ی باشگاه خود را دنبال کنید، به راه‌های کوچکتری فکر کنید که خون را در بدن خود به جریان بیندازید، مثلاً قسمت بیشتری از مسیر خانه به محل کار را پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید، با کمک یوتیوب کمی یوگا کار کنید، یا بعد از بیدار شدن ده دقیقه حرکات کششی انجام دهید. تاثیر فعالیت‌های بدنی در کاهش استرس و آرام کردن شما هنگام سخت شدن کارها ثابت شده است.

  1. زمانی را برای آرامش کنار بگذارید

زمانی که حس می‌شود زندگی خود را صرف شرکت یا مشتریان خود کرده اید، کنار گذاشتن یک زمان برای خودتان امری ضروری است تا تعادل ذهنی خود را حفظ کنید. چه تماس گرفتن با یک دوست، و چه استراحت کردن بدون دستگاه‌های الکترونیکی، و به طور کلی اختصاص دادن یک زمان بدون اختلال برای پاکسازی ذهن خود می‌تواند بسیار مفید باشد و باعث شود شفاف تر فکر کنید.

برای بهره بردن از یک دفتر آرام، سعی کنید صبح زود به دفتر بروید، یا اینکه در مسیر خود به سمت کار هدفون بگذارید و به ایستگاه رادیویی محبوب خود در اسپاتیفای گوش کنید. یا اینکه نهار خود را از میز کارتان دور کنید، مخصوصاً اگر یک پارک یا حیات خوب پیدا کنید، بسیار کار خوبی برای کاهش استرس است.

  1. برای خلاقیت زمان کنار بگذارید

زمان گذاشتن برای ظهور خلاقیت – هر چیزی که دوست داشته باشید – می‌تواند به شما کمک کند هنگام فشرده شدن کارها، متمرکز بمانید. خلاقیت امری پاکساز است: به شما کمک می‌کند تا استرس، خشم، تنفر یا هر احساس منفی دیگر را به بازدهی و سلامتی تبدیل کنید.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که آهنگ مورد علاقه‌ی خود را زیر دوش خواهید خواند، برای وبلاگ خود پست خواهید گذاشت، یا برای مادر خوئد یک ایمیل پر محبت خواهید نوشت، صرف نظر از اینکه چقدر سرتان شلوغ است. می‌دانم که همیشه کار برای انجام دادن دارید و همیشه برای کار کردن دلیل دارید، ولی اگر برای وقت استراحت کار را متوقف نکنید، بازدهی خود را از دست خواهید داد.

در نهایت باید گفت، در حالی که به نظر می‌رسد کلاً در حال کار کردن هستید، نهایت سعی خود را بکنید تا دورنمای خود را حفظ کنید. بسیار مفید خواهد بود که به خود یادآوری کنید استرس تا همیشه باقی نخواهد ماند، و در ضمن، منابع زیادی در اختیار دارید تا با استرس مقابله کرده و کنترل زندگی خود را دوباره در دست گیرید.
کنار گذاشتن زمانی برای خودتان در میان تمام کارهایی که از شما طلب شده است به شما کمک خواهد کرد تعادل زندگی و کار را حفظ کنید و این چیزی است که در بلند مدت شما را به فردی شادتر و بهتر تبدیل خواهد کرد.


:: برچسب‌ها: علمی فرهنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : حسین سروری
یک شنبه 14 دی 1393
برخی عوامل در زندگی بشر می‌تواند شن‌های ساعت عمر آن‌ها را زود‌تر خالی کند. آن‌ها با برشمردن ۷ مورد از این عوامل، داشتن فرزند پسر را نیز در شمار عوامل کاهنده عمر مادران ذکر کرده‌اند.
  
سه سال کمتر عمر می‌کنید، اگر ۱۱ ساعت در روز بنشینید
نشستن یعنی پایان زندگی. این را محققان می‌گویند. آن‌ها درحالی‌که اغلب افراد کمتر از ۱۵۰ دقیقه در هفته را به فعالیت بدنی می‌گذرانند تاکید می‌کنند نشستن طولانی مدت، طول عمر را کم می‌کند. از آنجایی که اغلب افراد بالغ ۹۰ درصد اوقات فراغتشان را به نشستن می‌گذرانند، محققان پیش‌بینی می‌کنند این افراد با مرگ زودرس مواجه شوند. بررسی‌های آن‌ها نشان می‌دهد میانسال‌هایی که در طول روز بیشتر از ۱۱‌ساعت می‌نشینند، ۴۰‌درصد بیشتر از دیگران با احتمال مرگ در سه سال آینده روبه‌رو خواهند بود.


۲۰ سال کمتر عمر می‌کنید، اگر بیماری روانی داشته باشید
محققان می‌گویند درست مثل کسی که به‌خاطر بیماری‌های جسمی عمرش کم می‌شود، مبتلایان به بیماری‌های روانی هم با خطر مرگ زودرس مواجه هستند. کسانی که از یک بیماری جدی روانی رنج می‌برند، بین ۱۰ تا ۲۰ سال کمتر از آدم‌هایی که از سلامت روان برخوردارند عمر می‌کنند. یافته‌ها نشان می‌دهد طول عمر بیماران با اختلال شخصیتی دو قطبی ۸ تا ۱۰ سال کمتر از مردم عادی است، این میزان در میان مبتلایان به اسکیزوفرنی ۱۰ تا ۲۰ سال است و آنهایی که افسردگی‌های شدید دارند هم ۱۱ سال کمتر از افراد سالم عمر می‌کنند.


۱۰ سال زود‌تر می‌میرید، اگر سیگار بکشید
کمتر کسی است که در مورد مرگ‌آور بودن سیگار شک داشته باشد، اما محققان باز هم تاکید می‌کنند خطر مرگ به شکل جدی در کمین سیگاری‌ها نشسته است. آن‌ها دریافته‌اند طول عمر سیگاری‌ها بین ۸ تا ۱۰ سال کمتر از کسانی است که تمایلی به مصرف مواد مخدر ندارند. متخصصان می‌گویند از هر ۱۰ سیگاری، یک تا دو نفر به دلیل مصرف سیگار جان خود را از دست می‌دهد و گزارش‌ها حاکی از این است که مصرف یک نخ سیگار ۱۵ دقیقه از عمر شما را کم می‌کند.


۶ ماه زود‌تر می‌میرید، اگر در هوای آلوده به دنیا آمده باشید
آلودگی هوا تنها باعث افزایش سقط جنین و مرگ نوزادان نمی‌شود، محققان می‌گویند حتی اگر نوزادی شانس زنده ماندن در این هوای آلوده را داشته باشد، احتمال اینکه طول عمرش از کسانی که در هوای پاک به دنیا آمده‌اند کمتر شود، زیاد است. براساس گزارش‌ها، محققان می‌گویند افرادی که در مناطق آلوده متولد می‌شوند شش ماه کمتر از کسانی که در هوای پاک به دنیا می‌آیند زندگی می‌کنند. یک گزارش رسمی در انگلستان نشان می‌دهد آلودگی هوا می‌تواند طول عمر ۲۰۰ هزار نفر در این کشور را حداقل دو سال کاهش دهد.


۲۲ دقیقه از عمرتان کم می‌شود، اگر یک ساعت تلویزیون ببینید
اگر یک روز کامل را مقابل تلویزیون بگذرانید نزدیک به ۹ ساعت از عمرتان کم می‌شود؛ حالا می‌توانید با یک حساب سرانگشتی بفهمید که عادت شما به تماشای تلویزیون چقدر شما را به مرگ نزدیک‌تر می‌کند. محققان می‌گویند افراد بالای ۲۵ سال حتی با یک ساعت تماشای جعبه جادویی، ۲۲ دقیقه از عمر خود کم می‌کنند و اگر تنها شش ساعت در روز تلویزیون ببینند، عمرشان پنج سال کمتر می‌شود؛ پس اگر نمی‌خواهید به همین سادگی جانتان را از دست بدهید، کمی قدم بزنید و احساس نکنید تعقیب همه برنامه‌های تلویزیونی وظیفه شماست.


۷ سال کمتر عمر می‌کنید، اگر بیماری قلبی داشته باشید
از آلودگی هوا گرفته تا استرس و مشکلات ژنتیک همه در ابتلای افراد به بیماری‌های قلبی نقش دارند و از نظر محققان طول عمر مبتلایان به مشکلات قلبی چند سالی کمتر از افرادی است که از این بیماری‌ها رنج نمی‌برند. محققان می‌گویند هفت سال از عمر مبتلایان به این بیماری‌ها کم می‌شود و براساس آمار‌ها، ۴۲ درصد مرگ‌ومیر در جهان به دلیل مشکلات قلبی- عروقی اتفاق می‌افتد و این بیماری‌ها نقش زیادی هم در مرگ هموطنان ما بازی می‌کنند.


۸ ماه‌ از عمرتان کم ‌می‌شود، اگر پسر داشته باشید
درحالی‌که هنوز هم در فرهنگ ما به دنیا آمدن پسر اتفاقی خوشحال‌کننده است، محققان می‌گویند همین خوشحالی می‌تواند به قیمت جان مادران تمام شود. بررسی‌ها ثابت کرده است که مادران پسردار، هشت ماه‌و‌نیم کمتر از دختردار‌ها عمر می‌کنند و البته از نظر محققان جنسیت فرزند تاثیری بر طول عمر پدر نمی‌گذارد!

:: برچسب‌ها: برخی عوامل در زندگی بشر می‌تواند شن‌های ساعت عمر آن‌ها را زود‌تر خالی کند , آن‌ها با برشمردن ۷ مورد از این عوامل، داشتن فرزند پسر را نیز در شمار عوامل کاهنده عمر مادران ذکر کرده‌اند , سه سال کمتر عمر می‌کنید، اگر ۱۱ ساعت در روز بنشینید نشستن یعنی پایان زندگی , این را محققان می‌گویند , آن‌ها درحالی‌که اغلب افراد کمتر از ۱۵۰ دقیقه در هفته را به فعالیت بدنی می‌گذرانند تاکید می‌کنند نشستن طولانی مدت، طول عمر را کم می‌کند , از آنجایی که اغلب افراد بالغ ۹۰ درصد اوقات فراغتشان را به نشستن می‌گذرانند، محققان پیش‌بینی می‌کنند این افراد با مرگ زودرس مواجه شوند , بررسی‌های آن‌ها نشان می‌دهد میانسال‌هایی که در طول روز بیشتر از ۱۱‌ساعت می‌نشینند، ۴۰‌درصد بیشتر از دیگران با احتمال مرگ در سه سال آینده روبه‌رو خواهند بود , ۲۰ سال کمتر عمر می‌کنید، اگر بیماری روانی داشته باشید محققان می‌گویند درست مثل کسی که به‌خاطر بیماری‌های جسمی عمرش کم می‌شود، مبتلایان به بیماری‌های روانی هم با خطر مرگ زودرس مواجه هستند , کسانی که از یک بیماری جدی روانی رنج می‌برند، بین ۱۰ تا ۲۰ سال کمتر از آدم‌هایی که از سلامت روان برخوردارند عمر می‌کنند , یافته‌ها نشان می‌دهد طول عمر بیماران با اختلال شخصیتی دو قطبی ۸ تا ۱۰ سال کمتر از مردم عادی است، این میزان در میان مبتلایان به اسکیزوفرنی ۱۰ تا ۲۰ سال است و آنهایی که افسردگی‌های شدید دارند هم ۱۱ سال کمتر از افراد سالم عمر می‌کنند , ۱۰ سال زود‌تر می‌میرید، اگر سیگار بکشید کمتر کسی است که در مورد مرگ‌آور بودن سیگار شک داشته باشد، اما محققان باز هم تاکید می‌کنند خطر مرگ به شکل جدی در کمین سیگاری‌ها نشسته است , آن‌ها دریافته‌اند طول عمر سیگاری‌ها بین ۸ تا ۱۰ سال کمتر از کسانی است که تمایلی به مصرف مواد مخدر ندارند , متخصصان می‌گویند از هر ۱۰ سیگاری، یک تا دو نفر به دلیل مصرف سیگار جان خود را از دست می‌دهد و گزارش‌ها حاکی از این است که مصرف یک نخ سیگار ۱۵ دقیقه از عمر شما را کم می‌کند , ۶ ماه زود‌تر می‌میرید، اگر در هوای آلوده به دنیا آمده باشید آلودگی هوا تنها باعث افزایش سقط جنین و مرگ نوزادان نمی‌شود، محققان می‌گویند حتی اگر نوزادی شانس زنده ماندن در این هوای آلوده را داشته باشد، احتمال اینکه طول عمرش از کسانی که در هوای پاک به دنیا آمده‌اند کمتر شود، زیاد است , براساس گزارش‌ها، محققان می‌گویند افرادی که در مناطق آلوده متولد می‌شوند شش ماه کمتر از کسانی که در هوای پاک به دنیا می‌آیند زندگی می‌کنند , یک گزارش رسمی در انگلستان نشان می‌دهد آلودگی هوا می‌تواند طول عمر ۲۰۰ هزار نفر در این کشور را حداقل دو سال کاهش دهد , ۲۲ دقیقه از عمرتان کم می‌شود، اگر یک ساعت تلویزیون ببینید اگر یک روز کامل را مقابل تلویزیون بگذرانید نزدیک به ۹ ساعت از عمرتان کم می‌شود؛ حالا می‌توانید با یک حساب سرانگشتی بفهمید که عادت شما به تماشای تلویزیون چقدر شما را به مرگ نزدیک‌تر می‌کند , محققان می‌گویند افراد بالای ۲۵ سال حتی با یک ساعت تماشای جعبه جادویی، ۲۲ دقیقه از عمر خود کم می‌کنند و اگر تنها شش ساعت در روز تلویزیون ببینند، عمرشان پنج سال کمتر می‌شود؛ پس اگر نمی‌خواهید به همین سادگی جانتان را از دست بدهید، کمی قدم بزنید و احساس نکنید تعقیب همه برنامه‌های تلویزیونی وظیفه شماست , ۷ سال کمتر عمر می‌کنید، اگر بیماری قلبی داشته باشید از آلودگی هوا گرفته تا استرس و مشکلات ژنتیک همه در ابتلای افراد به بیماری‌های قلبی نقش دارند و از نظر محققان طول عمر مبتلایان به مشکلات قلبی چند سالی کمتر از افرادی است که از این بیماری‌ها رنج نمی‌برند , محققان می‌گویند هفت سال از عمر مبتلایان به این بیماری‌ها کم می‌شود و براساس آمار‌ها، ۴۲ درصد مرگ‌ومیر در جهان به دلیل مشکلات قلبی- عروقی اتفاق می‌افتد و این بیماری‌ها نقش زیادی هم در مرگ هموطنان ما بازی می‌کنند , ۸ ماه‌ از عمرتان کم ‌می‌شود، اگر پسر داشته باشید درحالی‌که هنوز هم در فرهنگ ما به دنیا آمدن پسر اتفاقی خوشحال‌کننده است، محققان می‌گویند همین خوشحالی می‌تواند به قیمت جان مادران تمام شود , بررسی‌ها ثابت کرده است که مادران پسردار، هشت ماه‌و‌نیم کمتر از دختردار‌ها عمر می‌کنند و البته از نظر محققان جنسیت فرزند تاثیری بر طول عمر پدر نمی‌گذارد! ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : حسین سروری
جمعه 31 مرداد 1393

رویش درخت از انسان !!!!!

نقض ایمنی و ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی ( HPV ) خالق مرد درختی است
«دِد» Dede یک ماهیگیر ۳۵ ساله اهل اندونزی است که به دلیل نقض ایمنی و همچنین ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV همسرش را از دست داد و به مرد درختی شهرت یافت .



مردی که در ۱۵ سالگی زانوهایش جراحی شده بود ، اکنون دچار بیماری عجیبی شده است. از دستان و پاهای این مرد، مانند درختان ریشه درآمده است! این مرد ۳۵ ساله که “دده” نام دارد بخاطر رویش ریشه از دستها و پاهایش به “مرد درختی” مشهور شده است. متخصصان می گویند از هر یک میلیون نفر احتمال این بیماری تنها در یک نفر وجود دارد. علت این واقعه عجیب ویروس انسانی پاپیلوما (HPV) عنوان شده است. بخاطر رویش ریشه از دستها و پاها و عدم توان کاری مرد ۳۵ ساله شغلش را از دست داد. بعد از آن نیز زنش وی را ترک کرد و با دو بچه اش تنها گذاشت.


:: برچسب‌ها: رویش درخت از انسان !!!!! ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : حسین سروری
جمعه 31 مرداد 1393
برای داشتن چشمان سالم چه کنیم ؟

برای داشتن چشمان سالم چه کنیم ؟

رعایت چند نکته:

کسانی که مایلند چشمانشان سالم باشد بایستی نکات زیر را رعایت کنند.

1- به جسم سفید و خیلی شفاف نگاه نکنند.
2- از نگاه کردن به خطوط ریز و نقشه های خیلی دقیق که موجب صرف نور زیاد است خودداری شود.
3- زیاد گریه نکنند.
4- جلوی آتش شدید ننشینند.
5- در آفتاب شدید و خورشید را نگاه نکنند.
6- سعی کنید که باد قوی به چشم بر خورد ننماید ( مثل موتور سواری و غیره).
7- به جسمی مدت زیاد بطور قائم نطر نیفکنند.
8- از ورود گرد و خاک و دود به چشم جلوگیری کنند.
9- هوای بسیار گرم و هوای بسیار سرد و دیدن اشیاء روشن و درخشان که بازتاب آنها موجب آزار چشم گردد مثل آینه ایکه مقابل آفتاب گرفته باشند و نور آنرا به چشم برسانند ( خودداری کنند ).
10- از زیاد بر پشت خوابیدن و خواب در هنگام پری شکم و غذای غلیظ و دیر هضم و خیلی گرم و پیاز بپرهیزند زیرا موجب زیان چشم است.
11- خوردن بیش از اندازه نمک و غذای شورپرهیز کنند.
12- زیاد بیداری و زیاد خوردن در شب.
13- جلوگیری از یبوست شدید.

مواردی که برای چشم مناسب است عبارتند از:

1- سر را در آب شیرین و صاف فرو بردن و چشم در آن باز کردن.
2- سرمه و توتیا به آب بادیان یا آب مرنجوش و مرزنجوش پروره در چشم کشیدن.
3- چون چشم از اعضای مرطوب است و اکثر رطوبت و سردی ها باعث ضعف آن می شود لذا بایستی از سرمه خشک جلا دهنده چشم استفاده نمایند تا چشم سالم بماند.
4- در هنگام وضو گرفتن بگذارید آب وضو داخل چشم برود زیرا آب وضو موجب افزایش نور چشم میگردد.
5- رعایت حفظ محیط چشم یعنی مزاج چشم را به حالت طبیعی نگهداشتن برای این کار اگر مزاج چشم خشک باشد روغن بادام بنفشه یا روغن کدو در بینی بچکانند از سرمه مناسب نیز بکار برند اگر مزاج چشم گرم باشد اول باید آنرا با گلاب یا آب گیشنیز یا با آمله بشویند سپس سرمه مناسب بکار برند و اگر مزاج چشم تر باشد به گلاب و سماق شسته سرمه کشند.
6- اگر در هنگام خواب هر روز به آب سرد بینی را بشویند چشم از بیشتر بیماریها در امان خواهد بود.
7- اگر مدتی پی در پی هر روز یک گرم آمله کوبیده در عسل حل کرده میل نمایند قوت چشمها زیاد می گردد.

فرو رفتن جسم خارجی در چشم

در این حالت به هیچ وجه نباید چشم را بمالید زیرا ممکن است جسم خارجی در چشم فرو رود. بیمار بایستی دهان خود را باز کند و مرتبا چشم خود را باز کرده و بهم بزند تا اشک بیشتری ترشح شود زیرا اینکار به خروج جسم از چشم کمک می کند با یک قطعه پنبه ای که بر میله ای پاکیزه پیچیده شده باشد به آهستگی در کنار جسم خارجی قرار دهند و به آهستگی آن را بردارند یا اینکه به وسیله سر شی نازک و تمیزی بطور افقی در مسیر جسم خارجی قرار داده می شود جسم خارجی را به طرف کنار چشم رانده و آن را بردارند – اگر جسم خارجی کاملا در چشم فرو رفته باشد بدون دستکاری باید به چشم پزشک مراجعه نمایند ناگفته نماند که در ابتداء در صورتیکه چشم زخم نباشد کمی نشاسته روی آن ریخته تا با آب چشم خارج گردد یا به وسیله قطعه پنبه به آهستگی روی آن بکشند تا نشاسته همراه جسم خارج گردد.


:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : حسین سروری
جمعه 31 مرداد 1393

روزهای گرم و نوشیدنی‌های خنکروزهای گرم و نوشیدنی‌های خنک

 

در هوای گرم تابستان که در طول روز نمی‌توان بدون کولر یا پنکه سر کرد، تنها یک لیوان نوشیدنی خنک می‌چسبد.

 با فرارسیدن فصل گرما مصرف شربت خاکشیر در میان مردم بیشتر می‌شود، زیرا خاکشیر از زمان‌های گذشته برای رفع عطش و گرمازدگی کاربرد داشته و البته بهترین کاربرد آن به خاطر خاصیت ضدعفونی‌ کنندگی آن است.

خوردن مایعات در طی روز چه می‌خواهد آب باشد یا آب میوه برای سلامت بدن مفید است، همان‌طور که ثابت شده مصرف کافی مایعات بدون قند مصنوعی می‌تواند در کاهش وزن بدن کمک کند.

در روزهای گرم، نوشیدنی‌های خنک طرفدارهای بیشتری پیدا می‌کنند، اما گاهی تنها نمی‌توان با آب روزها را گذراند، چرا که افت فشار و گرمازدگی در روزهای گرم‌ بیشتر است.

بنابراین‌ خوب است از میوه‌های تازه و خوشمزه این فصل برای درست کردن نوشیدنی‌های سالم استفاده کنیم و از آبمیوه‌های مصنوعی که پر از رنگ‌های شیمیایی و اسانس هستند، دوری کنیم.

با توجه به اینکه در تابستان بیماری‌های گوارشی ناشی از خوردن نوشیدنی‌های ناسالم "نوشیدنی‌های باز و غیراستریلیزه" سبب ایجاد مشکلات زیادی می‌شود، بنابراین با خوردن نوشیدنی‌های طبیعی و سالم مراقب سلامت‌مان باشیم.


:: برچسب‌ها: روزهای گرم و نوشیدنی‌های خنک , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : حسین سروری
جمعه 31 مرداد 1393

برخی افراد با بی حجاب شدن در داخل ایستگاه ها و واگن های متروی تهران اقدام به تصویر برداری از خود در مقابل دوربین های پرتعداد حراست متروی تهران نموده و در کمال آرامش آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

 موج "آزادی های یواشکی" که توسط مسیح علی نژاد خبرنگار سابق اعتماد ملي كه هم اكنون براي صداي آمريكا فعاليت مي كند، در ابتدای راه با تصاویر آرشیوی شبکه های اجتماعی مخاطبان –خصوصا فیس بوک های آنها- که بدون اجازه از پروفایل آنها خارج می شد، توانست جانی بگیرد و در چند روز اول خود، کمی برای مخاطبان خارج نشین جذاب باشد.

رفته رفته پس از گذشت روزها از آغاز این کمیپن کم رمق توسط علی نژاد، عمق دزدی تصاویر از آرشیو خصوصی اعضای ایرانی عضو فیس بوک هر روز آشکار تر می شد و تنها برخی ایرانی ها کم شمار داخل کشور با این طرح "ضد دین" همکاری نمودند و در برخی نقاط کم آمد و شد و یا دور از انظار عمومی اقدام به عکس برداری از خود به صورت بی حجاب دست زده و آن را برای این کمپین ارسال کرده و یا در روشی دیگر با ایجاد اکانت "جعلی" فیس بوک، آن را بر روی صفحه خود بارگذاری می کردند و پس از آن لینک را برای این صفحه ارسال می نمودند.

اما وجه مشترک تصاویر ارسالی واقعی که برای کمپین "آزادی های یواشکی" فرستاده می شد این بود که زنان بی حجاب این کمپین با توجه به احتمال اینکه این اقدام غیرقانونی آنها مورد رصد دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی کشور قرار می گیرد، از خود در حالی که پشت به دوربین بودند و روسری به سر نداشتند،تصویر تهیه کرده و عکس تهیه شده را برای این صفحه و بانیان آن ارسال می نمودند.

 

چند سالی است که خیابان های اصلی شهر تهران تماما مجهز به دوربین های مدار بسته شده که سیستم یکپارچه امنیتی- نظارتی دوربین های مدار بسته، توانسته است بسیاری از جرم های انجام شده توسط مجرمین را در سطح شهر تهران به خوبی رصد نموده و مورد پیگرد قضایی انجام دهد. اما دوربین های مدار بسته داخل مترو تهران و حوالی بخش بیرونی ایستگاه قطار شهری، بسیار زیاد بوده و در فواصل منظم داخل محوطه ایستگاه ها به خوبی این دوربین ها قابل مشاهده هستند.

دوربین های داخل واگن های مترو نیز -اگر نمایشی نباشد- با توجه به عبور و مرور مسافران در فواصل منظم در سقف این قطار ها نصب شده است و دیگر توجیهی برای رصد نشدن فعالیت مجرمانه ای در این محوطه فوق العاده تحت کنترل و امن! نباید وجود داشته باشد، ولی به فاصله چند روز پس از راه اندازی کمپین "آزادی های یواشکی" شاهد این هستیم که به راحتی برخی افراد با بی حجاب شدن در داخل ایستگاه ها و واگن های متروی تهران - به سبک گفته شده در بالا که مورد استفاده در این کمیپن بوده- اقدام به تصویر برداری از خود در مقابل دوربین های پرتعداد حراست متروی تهران نموده و در کمال آرامش آن را در فضای مجازی منتشر می کنند.

قطعا مسئولین تصدی این شبکه یکپارچه امنیتی باید نظارت خوبی بر روی هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه در داخل ایستگاه ها، حواشی ایستگاه ها و خصوصا داخل واگن ها داشته باشند. ردیف بودجه این ارگان برای جلوگیری از اقدامات مجرمانه فراهم آورده شده است که متاسفانه تا کنون چندان برخورد مورد انتظاری با این طیف نشده است.

این رویداد ان هم در متروی تهران که باید شدید ترین اقدامات نظارتی را داشته باشد، قطعا دهن کجی به نظام به حساب می آید و با نگاه خوش بینانه غفلت مسئولین مترو در امر خطیر مسئولیت خود در این حیطه بوده است.


 

 تصویر بی حجاب مرضیه رسولی، خبرنگار حامی فتنه، در یکی از واگن های متروی تهران


:: برچسب‌ها: "آزادی‌های یواشکی" در متروی تهران! ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : حسین سروری
جمعه 31 مرداد 1393
به جون مامانم قسم میخورم  مطالب این وب رو که خوندم نظر بدم
 
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
خب حالا که قسم خوردی نظر دادن رو از همین پیست شروع کن
((طرح زوریه جمع اوری نظر رسانه))

:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : حسین سروری
جمعه 31 مرداد 1393

:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : حسین سروری
پنج شنبه 30 مرداد 1393
اگر سری به قاره‌ی سبز بزنید، حداقل با یک دوجین پل برخورد خواهید کرد که با عنوان "پل شیطان" شناخته می‌شوند. اما چه این تفکر ریشه در اساطیر و افسانه‌ها داشته باشد و چه خرافات محلی، بازدید از این پل‌های باستانی خالی از لطف نخواهد بود.
 

 

تدبیر24: اگر سری به قاره‌ی سبز بزنید، حداقل با یک دوجین پل برخورد خواهید کرد که با عنوان "پل شیطان" شناخته می‌شوند. اما چه این تفکر ریشه در اساطیر و افسانه‌ها داشته باشد و چه خرافات محلی، بازدید از این پل‌های باستانی خالی از لطف نخواهد بود. در این مطلب سری خواهیم زد به یکی از این سازه‌های دیدنی، با ما همراه باشید.
 

 

:: برچسب‌ها: رنگین کمان(مجله ی تصویری) , گردشگری ایران وجهان , , ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : حسین سروری
پنج شنبه 30 مرداد 1393
طراحان، هتلی شناور به شکل دانه برفی غول پیکر در میان دریا و دور از ساحل طراحی کرده‌اند.
به گزارش صبحانه آنلاین، Koen Olthuis از دفتر معماری Docklands یک هتل شناور شیشه‌ای به شکل دانه برفی غول پیکر در میان دریا و دور از ساحل طراحی کرده است که دارای 86 اتاق، سالن‌های کنفرانس و آبگرم است.

 
برای رفتن به این هتل شیشه‌ای باید با قایق از بندر ترومسو، شمال دایره قطب شمال حرکت کرد.

 
این هتل محلی ایده‌آل برای مشاهده شفق قطبی است زیرا به اندازه کافی از شهر و آلودگی‌های نوری آن دور است.

 
این طراح گفت: افرادی که در دریا دچار دریازدگی یا اضطراب می‌شوند، نگران تکان‌های هتل نباشند؛ چراکه هتل روی ساختار جامدی به قطر 120 متر بنا می‌شود که جلوی تکان‌های آن را می‌گیرد.

 
ساخت و ساز این قصر شیشه‌ای تا شروع تابستان آینده طول می‌کشد و در دسامبر 2016 راه‌اندازی می‌شود.

 




:: برچسب‌ها: رنگین کمان(مجله ی تصویری) , گردشگری ایران وجهان , محیط زیست , هنر(طرّاحی،نقّاشی،خطّاطی ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
پنج شنبه 30 مرداد 1393

 

محفل ما بی ریاست

سوگند  به  روز  وقتی  نور می گیرد  و به شب  وقتی آرام  می گیرد که من نه تو را رها  کرد ه‌ام و نه با  تو دشمنی کرده‌ام. ( ضحی 1-2)

 افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را به سخره گرفتی (یس 30) و هیچ پیامی از پیام هایم به تو نرسید مگر از آن روی گردانیدی (انعام 4) و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو  قدرتی نداشته ام (انبیا 87) و  مرا به مبارزه طلبیدی و چنان متوهم  شدی که گمان بردی  خودت بر همه چیز قدرت داری (یونس 24)  و این در حالی  بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری. (حج 73)  

پس چون مشکلات از  بالا و پایین آمدند و چشم هایت از وحشت فرورفتند و تمام وجودت لرزید چه لرزشی، گفتم کمک هایم در راه است و چشم دوختم ببینم که باورم می کنی اما به من گمان بردی چه گمان هایی.

( احزاب 10)

 تا زمین با  آن فراخی بر تو تنگ آمد  پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به  سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی، که من مهربان ترینم در بازگشتن.

 (توبه 118)

 وقتی در تاریکی ها  مرا  به زاری خواندی که اگر تو را برهانم  با من می‌مانی، تو را از اندوه رهانیدم اما  باز مرا با دیگری در عشقت شریک کردی .(انعام 63-64) 

این عادت دیرینه ات بوده است، هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و رویت را آن طرفی کردی و هروقت سختی به تو رسید از من ناامید شده‌ای. (اسرا 83) 

آیا من برنداشتم از دوشت باری که می شکست پشتت را ؟ (سوره شرح 2-3) غیر از من  خدایی که برایت خدایی کرده است ؟ (اعراف 59) پس کجا می روی؟ (تکویر26)  پس از این سخن دیگر به کدام سخن می خواهی ایمان بیاوری؟ (مرسلات 50)  چه چیز جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری؟ (انفطار 6)  

مرا  به یاد می آوری؟ من همانم که بادها را می فرستم تا ابرها را  در  آسمان پهن کنندو ابرها را پاره پاره  به هم فشرده می کنم تا  قطره ای باران از  خلال آن ها بیرون آید و به خواست من  به تو اصابت کند تا  تو فقط  لبخند بزنی، و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران، ناامیدی تو را پوشانده بود.  (روم 48) 

من همان هستم که می دانم در روز روحت چه جراحت هایی برمی دارد و در شب روحت را  در خواب به تمامی بازمی ستانم  تا به آن آرامش دهم و روز بعد دوباره آن را به زندگی برمی انگیزانم و تا مرگت که به سویم بازگردی به این کار  ادامه می دهم.  (انعام  60) من همان هستم که وقتی می ترسی به تو امنیت می‌دهم.  (قریش 3)

برگرد، مطمئن برگرد، تا یک بار دیگر با هم باشیم.  (فجر 28-29)


:: برچسب‌ها: ادبی , مذهبی ومناسبتی , , ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
پنج شنبه 30 مرداد 1393


 

 

اغلب مردم عادت دارند توصیه‌های پزشکان را در مورد مصرف داروها نادیده بگیرند؛ مثلاً یک دارو را برای مدت زمان کوتاه‌‌تر و یا طولانی‌تر از حد توصیه شده مصرف می‌کنند و این یکی از رایج‌ترین اشتباهات متداول در میان بیماران است. حدود ۳۰-۵۰ درصد از بیماران داروهای خود را طبق دستورات پزشک‌شان مصرف نمی‌کنند، به همین دلیل تعداد دفعات مراجعه آنها به پزشک بیشتر می‌شود و دیرتر بهبودی می‌یابند.این نوع اشتباهات متداول فهرست بلند بالایی دارد. هر ساله حدود صد هزار نفر در آمریکا تحت تأثیر این اشتباهات متحمل آسیب‌های جدی می‌شوند. آنها در اثر بی‌توجهی به سفارشات پزشک به خودشان آسیب می‌رسانند. مطمئن‌ترین و البته تنها راه پیشگیری از ایجاد چنین اشتباهاتی این است که عضو فعال مراقبت از سلامت خود باشید؛ یعنی اینکه در تمام تصمیم‌گیری‌های مربوط به مراقبت از سلامت خود سهمی داشته باشید. شما در این باره می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید و در بهبود کیفیت سلامت خود نقش مهمی ایفا کنید.

 


به موارد زیر توجه کنید:

 

۱- برخی از مردم به پزشک‌شان در مورد تمام داروهایی که مصرف می‌کنند، نمی‌گویند. آنها بسیاری از مکمل‌ها و داروهای گیاهی را که هر روز مصرف می‌کنند، از قلم می‌اندازند. این اتفاق بسیار ساده می‌افتد. اگر با ورود به مطب و ملاقات با دکتر فراموش می‌کنید به او راجع به تمام داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کنید، بگویید، بهتر است قبلاً روی کاغذ تمام این موارد را یادداشت کنید. مصرف برخی داروها و مکمل‌ها با هم باعث ایجاد تداخل دارویی و برخی مشکلات حاد می‌شود. در ضمن اطلاع پزشک از آنچه که مصرف می‌کنید به او کمک می‌کند تا داروی مؤثرتری را برای شما تجویز کند.

 

 


:: برچسب‌ها: بهداشت،درمان و آموزش پزشکی , دانستنی ها , آموزش , , ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
پنج شنبه 1 شهريور 1393

ماشین جالب با سوخت آب نمک (عکس)

خودرویی توسط یک شرکت آلمانی طراحی شده است که سوخت آن آب نمک است.
 
در حال حاضر که اکثر خودروها به باتری لیتیوم یون مجهز شده‌اند ماشینی توسط یک شرکت آلمانی با نیروی محرکه انقلابی توسعه یافته است که براساس یک باتری نوآورانه NanoFLOWCELL و سوخت آب نمک قادر به حرکت است.

QUANT e-Sporthlimousine یک خودروی اسپرت الکتریکی با دو درب پروانه‌ای است؛ گنجایش چهار سرنشین دارد؛ بدنه آن از فیبر کربن طراحی شده؛ فراتر از زیبایی شناسی سیستم نیروی محرکه آن متفاوت است زیرا توسط آب نمک نیروی برق تولید می‌کند و خودرو قادر به حرکت است؛ دارای دو مخزن الکترونیکی است.
 
توسط غشایی که از بارهای الکتریکی می‌گذرد موجب واکنش الکتریکی می‌شود و برق تولید می‌شود؛ برخلاف سیستم‌های معمولی انرژی را ذخیره می‌کند؛ دارای یک ایستگاه شارژ است و به سادگی از طریق پمپ سوخت‌گیری می‌کند.
 
نمونه اولیه آن تا 600 کیلومتر قدرت دارد و بالاترین سرعت آن 380 کیلومتر در ساعت است.

در حال حاضر قیمت آن توسط کارخانه اعلام نشده است.

ماشین الکترونیکی, اخبار علمی و آموزشی

اختراع ماشین جالب با سوخت آب نمک

ماشین الکترونیکی, اخبار علمی و آموزشی

اختراع ماشین جالب با سوخت آب نمک

ماشین الکترونیکی, اخبار علمی و آموزشی

اختراع ماشین جالب با سوخت آب نمک

ماشین الکترونیکی, اخبار علمی و آموزشی


:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

 کارشناسان انتخاب دوست را شاخصي براي سلامت روان در نوجواني بر مي شمارند

 

مهارت دوست يابي، نخستين پايه هاي شكل گيري هويت و برقراري ارتباط موثر اجتماعي با محيط اطراف محسوب مي شود.

    انتخاب صحيح دوست و يادگيري شيوه هاي صحيح دوست يابي از شاخص هاي مهم تشخيص سلامت روان در شكل گيري شخصيت افراد به شمار آمده و به عقيده اكثر كارشناسان حوزه علوم اجتماعي و روانشناسي گروه همسالان در پي ريزي و تكامل شخصيت فردي كودكان و نوجوانان مهم ارزيابي مي شود.
    روانشناسان معتقدند، پس از ورود كودك به دومين مرحله مهم زندگي كه نوجواني نام دارد، نقش خانواده كمرنگ تر از گذشته شده و گروه همسالان نقش مهمي در زندگي افراد بازي مي كنند. از اين رو آموزش مهارت هاي چگونگي انتخاب مناسب گروه دوستان و شيوه هاي موثر رفتاري براي برقراري ارتباط مناسب و تعامل صحيح با همسالان حائز اهميت است. 

 

    به عبارت ديگر آموزش تكنيك هايي مانند روش هاي صحيح آئين دوست يابي، مهارت نه گفتن، تقويت اعتمادبه نفس، اتخاذ تصميم گيري هاي منطقي باعث خواهد شد نوجوان به راحتي تابع گروه همسالان قرار نگرفته و دوست يابي مهارتي به عنوان تثبيت هويت فردي، تقويت انديشه هاي اجتماعي، گسترش استعدادهاي فردي در ميدان رقابت دوستان تبديل شود. 

 

    دكتر امان الله قرايي مقدم، با تاكيد بر نقش مهم گروه همسالان در دوران نوجواني و اهميت دوست يابي مي گويد: دوست يابي هاي غلط زمينه ساز ظهور انواع آسيب هاي اجتماعي است. 

 

    برخي تحقيقات نشان مي دهد، در بسياري از موارد، تاثير گروه همسالان از خانواده نيز بيشتر است و زماني كه براي اوقات فراغت نوجوانان به درستي برنامه ريزي نشود، نوجوان اكثر وقت خود را با گروه دوستان گذرانده و در صورت نظارت ناصحيح والدين هويت اجتماعي كودك يا نوجوان دستخوش آسيب مي شود. 

 

    اين آسيب شناس اجتماعي اضافه مي كند، نقش والدين در شيوه دوست يابي فرزندانشان حائز اهميت است. والدين بايد تكنيك هاي دوست يابي را به فرزندان آموخته و باتوجه به ويژگي هاي فردي و شخصيت كودك به او كمك كرد تا بهترين انتخاب را داشته باشد.


:: برچسب‌ها: مهارت هاي دوست يابي, بهترین دوست, پیدا کردن دوست خوب, دوست ایده ال ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

منــــاجـــــات

دانلود این مناجات رو به شما پیشنهاد میکنم

دانــــــــــلــــود مناجات
 

:: برچسب‌ها: مناجات آرامش بخش ,
:: بازدید از این مطلب : 4364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

میزان فاصله قلب آدم ها و تن صدا
 

 

استادى از شاگردانش پرسید :

چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟

چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟

 شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت:

چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم

 استاد پرسید :

این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟

آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟

شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند امّا پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد.

 سرانجام او چنین توضیح داد :

هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد.

آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند.

هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.

سپس استاد پرسید :

هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟

آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند. چرا؟

چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است.

فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است.

استاد ادامه داد :

هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود.

سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باش

اين همان عشق خدا به انسان و انسان به خداست است که  خدا حرف نمی زند اما همیشه صدایش را در همه وجودت مي توانی حس کني اينجا بین انسان و خدا هیچ فاصله ای نیست می توانی در اوج همه شلوغی ها بدون اینکه لب به سخن باز کنی با او حرف بزنی...

 


:: برچسب‌ها: ماجرایی تامل برانگیز ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

علائم سکته قلبی و مغزی

 

 

 

* در کم ترین زمان تصمیم بگیرید و در سریعترین زمان عمل کنید *

 

لحد را به خاطر بسپارید"

 

یک متخصص اعصاب اعلام کرده است که اگر شخصی را که دچار حمله شده در 3 ساعت به بیمارستان منتقل کنند می توان عوارض ناشی از حمله را به طور کامل از بین برد. بله به طور کامل!! وی می گوید روش شناسایی حمله و رساندن بیمار به درمان های پزشکی در کمتر از 3 ساعت به شناسایی علایم آن بستگی دارد.

شناسایی علایم سکته: در برخی موارد شناسایی علایم سکته کار بسیار سختی است.

متاسفانه نا آگاهی افراد می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود. سکته می تواند باعث مرگ یا آسیب مغزی فرد گردد و این در حالیست که اطرافیان شخص حتی متوجه علایم سکته نشده اند.

پزشکان اعلام کرده اند که اطرافیان قربانی می توانند تنها با پرسیدن سه سوال ساده متوجه علایم سکته شوند: ل: از شخص بخواهید تا "لبخند" بزند. ح:از شخص بخواهید که "حرف" بزند یا یک جمله ساده را به درستی ادا کند.( مثلا: امروز هوا آفتابی است)د:از وی بخواهید هر دو "دست"اش را بلند کند. اگر فرد در انجام هر کدام از موارد زیر مشکل داشت ، در اسرع وقت با اورژانس تماس گرفته و علایم را برای امدادگران توضیح دهید.

و اما نشانه دیگری از سکته: از وی بخواهید "زبان" خود را بیرون بیاورد. اگر زبان وی به راست یا چپ متمایل شده بود، بدانید که شخص دچار حمله شده است.

 


:: برچسب‌ها: علائم سکته قلبی, علائم سکته مغزی, علائم سکته, پیشگیری از سکته, سکته ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

 

دگزامتازون

 

 

 قاتل خاموش جامعه ایران

 

این دارو که مدتهاست به عنوان یک داروی عادی در جامعه ما رواج پیدا کرده ست،

به عنوان های

 چاق کننده قوی کننده بدن ساز

 کمکی پنی سیلین درمان سرماخوردگی

ضد حساسیت قوی

مطرح شده در واقع یک کورتون قوی با قدرت سرکوب شدید سیستم ایمنی ست که در مرحله اول باعث بهبود ظاهری بیماریهای التهابی شده ولی در واقع با سرکوب ایمنی بدن باعث پایداری بیماری مبشود

 ایرانیها 25 برابر کل اتحادیه اروپا دگزامتازون مصرف میکنند

 عوارض مصرف طولانی دگزا:

 عفونت داخلی گسترده ، دیابت بیماری کلیوی و فوق کلیوی، عقیمی و سکته قلبی و مغزی و مرگ ناگهانی و . . .

 

 خیلی از موارد سکته های قلبی که در اعلامیه ترحیم جوانان ذکر میشود به دگزامتازون برمیگردد...


:: برچسب‌ها: دگزامتازون, داروهای مضر, دگزا, مضرات دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

فواید تلاوت قرآن


 

قرآنکریممی‌تواندوسیله‌ایبرایهدایتوهمچنینوسیله‌ایبرایانحرافبیشترباشد. چراکهفقطوسیلهاستونههدف. لذااگرکسیخوبودرستاستفادهکرد،هدایتمی‌شود «هدیًللمتقین» واگرکسیسوءاستفادهکرد،باهمینوسیلهگمراه‌ترمی‌گردد. چنانچهفرمود:

«وَنُنَزِّلُمِنَالْقُرْآنِماهُوَشِفاءٌوَرَحْمَةٌلِلْمُۆْمِنینَوَلایَزیدُالظَّالِمینَإِلاَّخَساراً» (الإسراء۸۲)

برایانجامهرکاریورسیدنبههرهدفی،وسیلهیاوسایلیوجوددارد.

بهعنوانمثال: خودرو،وسیلهیحملونقلاست. هممی‌توانباآنمسافرحملنموددوهمکالاوهمقاچاقونیزموادمخدر. هممی‌توانباآنزیارتویابرایکسبحلالرفتوهممی‌توانبهدنبالفسقوفجوررفت. می‌تواندابزاریبرایسهولتامورباشدویاابزاریبرایفخرومباهاتوتکبرورفتنبهجهنم.

قرآنکریمنیزبرایتعلیموهدایتبشرنازلشدهاست. پساستفادهازآنماننداستفادهازهرابزاردیگری،بستگیبهقصد،نیتوچگونگیاستفادهیمصرفکنندهدارد. قرآنکریممی‌تواندوسیله‌ایبرایهدایتوهمچنینوسیله‌ایبرایانحرافبیشترباشد. چراکهفقطوسیلهاستونههدف. لذااگرکسیخوبودرستاستفادهکرد،هدایتمی‌شود «هدیًللمتقین» واگرکسیسوءاستفادهکرد،باهمینوسیلهگمراه‌ترمی‌گردد. چنانچهفرمود:

«وَنُنَزِّلُمِنَالْقُرْآنِماهُوَشِفاءٌوَرَحْمَةٌلِلْمُۆْمِنینَوَلایَزیدُالظَّالِمینَإِلاَّخَساراً» (الإسراء۸۲)

وماآنچهازقرآنفرستیمشفایدلورحمتالهیبراهلایماناست،لیکنکافرانرابهجززیانچیزینخواهدافزود.

البتهنهتنهاقرآن،بلکههرنعمتدیگریهمین‌گونهاست. نعماتموجبرحمتوآسایشوگشایشکارمۆمنینوموجبضلالت،گمراهیوگرفتاریبیشترظالمینوکافرینمی‌گردد. پس،اگرکسیدستکم،بدونغرضومرضبهقرآنرجوعنماید،بهترینبهره‌هاراازایناقیانوسبی‌کرانعلممی‌برد.

دقتشودکهچونانسانازخودهیچندارد،آنچهمی‌شنود،می‌فهمد،می‌گویدومی‌پذیرد،همهسخندیگراناست،حالچهسخنیجامع‌تر،خوش‌تر،علمی‌تر،نورانی‌تر،صادق‌تروهدایتکننده‌ترازسخنخداوندمتعالاست. آیاخوش‌ترنیستکهگوشانسانبهجایصداهایگوش‌خراشکهدعوتبهجهلوجهنممی‌کنند،کلامخدارابشنودوبهجایآنکهصدایحیواناتیاخناسانازگلویشخارجشود،مانندیکنبی،کلامخدارابازگونمایدوبهجایفهمهرسخنبی‌منطقوغیرمفهومیکهفقطازرویظنوگمان (نظریه) بیانمی‌گردد،حقایقکلامالهیرافهمنمایدوبهجایپذیرشهراعوجاجی،‌رابپذیرد؟

«إِنَّالَّذِینَیَتْلُونَکِتَابَاللَّهِوَأَقَامُواالصَّلَاةَوَأَنفَقُوامِمَّارَزَقْنَاهُمْسِرًّاوَعَلَانِیَةًیَرْجُونَتِجَارَةًلَّنتَبُورَ» (فاطر۲۹)

درحقیقت،کسانىکهکتابخدارامىخوانندونمازبرپامىدارندوازآنچهبدیشانروزىدادهایم،نهانوآشکاراانفاقمىکنند،امیدبهتجارتىبستهاندکههرگززوالنمىپذیرد.


:: برچسب‌ها: فواید تلاوت قران , فواید خواندن قران , قران , قران خواندن , خواندن قران ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

مزایا و فوائد استفاده از شبکه های اجتماعی

 

 

با ظهور شبکه های اجتمایی مانند فیس بوک و توییتر و معنی یافتن مفهوم وب ۲ دیگر اینترنت بدون شبکه های اجتمایی غیر قابل تصور می باشد. شبکه های اجتمایی رفته رفته در همه ی دنیای گسترده‌ی وب فراگیر شدند و روزانه میزان قابل توجهی از کاربران اینترنت با این شبکه ها سرو کار دارند. کاربران شبکه های اجتمایی و به صورت کلی وب ۲ مزایایی نسبت به کاربران دیگر دارند که برای مدیر هر سایتی در ارتباط بودن با آن ها می تواند به اندازه ی قدم زدن در جزایر قناری جذاب باشد.

 


:: برچسب‌ها: : مزایا و فوائد استفاده از شبکه های اجتماعی, شبکه های اجتماعی, مزایا, فوائد, مزایای شبکه های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

مقام معظم رهبری که در سال‏های دهه 50 خورشیدی، به ‏عنوان یکی از مبارزان علیه رژیم گذشته فعالیت می‏کردند، مکرراً به شهرهای مختلف رفت و آمد‏ داشتند. ایشان زمانی که به تهران می‏رسیدند، با شخصی به نام آقای «قدیریان» تماس گرفته و پسر وی برایشان اتومبیلی فراهم می‏کرد.


:: برچسب‌ها: مقام رهبری , ماشین رهبر ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
یک شنبه 26 مرداد 1393

 

به گزارش افکارنیوز، از بهترین تکنولوژی‌هایی‌ که در اتوموبیل‌های ۲۰۱۴ استفاده می‌شود خبر دارید؟ با توجه به خودروهای آخرین مدلی که در بازار موجود است، دانستن این اطلاعات زیاد هم سخت نیست. در اینجا به تعدادی از این تکنولوژی‌ها می‌پردازیم.

۱- تشخیص عابر پیاده

خودرو ولو توانسته است با ترکیب تکنولوژی‌های مختلف به اختراع جدیدی را در تشخیص اشیا در فاصله‌های دور دست پیدا کند، خودرویی که به این تکنولوژی مجهز است می‌تواند عابرین پیاده و دوچرخه سواران را در فواصل متفاوت شناسایی و مانع تصادف خودرو با آنها شود.



از آنجایی که تصادفات با عابرین پیاده از شایع‌ترین تصادفات می‌باشد این تکنولوژی سریعا به سایر خودرو‌ها نیز منتقل خواهد شد.

۲- شناسایی علائم راهنمایی

این تکنولوژی در حال حاضر در اروپا استفاده می‌شود، خودررو‌های مرسدس بنز و آئودی در حال حاضر با استفاده از دوربین‌های مخصوص که در جلو خوردو تعبیه شده است می‌توانند علائم راهنمایی و رانندگی را شناسایی کنند.



این اطلاعات به راننده خودرو برای آگاهی بیشتر از علائم راهنمایی و رعایت سرعت مناسب کمک می‌کند.

۳- جاروبرقی تعبیه شده در خودرو

شرکت هوندا و کمپانی Shop-Vac جاروبرقی را در داخل خودرو مدل Honda Odyssey Minivan قرار داده‌اند.



شما می‌توانید به راحتی از جارو برقی داخلی خودرو در هر شرایطی استفاده نمایید.

۴- رادیو اینترنتی

نمی‌توان گفت این تکنولوژی جدید است، اما میتوان گفت رادیوهای اینترنتی در حال حاضر گسترده‌ترین تکنولوژی است که در خودروهای مدل ۲۰۱۴ فروخته شده در آمریکا وجود دارد.




این رادیو‌ها که بر روی داشبورد قرار دارند از طریق استفاده از اینترنت گوشی‌ همراه به ایستگاه رادیویی مورد نظر متصل می‌شوند.

۵- دستگیره‌های هوشمند

خودروهای تسلا مدل S سری سدان از تکنولوژی‌های منحصر به فرد زیادی استفاده می‌کنند، یکی از این تکنولوژی‌ها که طراحی بسیار زیبایی دارد، دستگیره‌های خودرو است.




این دستگیره‌ها هنگامی که خودرو درحال حرکت است و یا درب‌های خودرو قفل می‌باشد به صورت اتوماتیک به داخل در خودرو جمع می‌شوند، و با فشردن دکمه‌ای به بیرون آورده می‌شوند. این تکنولوژی در نوع خود منحصر به فرد است.

۶- صندلی ماساژور

مرسدس بنز برای خودرو‌های ۲۰۱۴ سری S خود صندلی‌های ماساژوری را تعبیه کرده است.



ماساژ سرنشین توسط کیسه‌های هوای کوچکی که در پشت صندلی قرار دارد انجام ‌می‌شود.

۷- رانندگی نیمه اتوماتیک

خودرو‌های کلاس E شرکت مرسدس بنز سیستم رانندگی هوشمندی را ارائه می‌کنند که می‌تواند کنترل رانندگی را با سرعت کم در مسیرهای پر پیچ و خم و شلوغ به دست بگیرد.



در صورتی که راننده از مسیر مشخص شده خارج شود برای جلوگیری از تصادفات این سیستم هوشمند به کمک راننده آمده و خودرو را در مسیر مناسب قرار می‌دهد. در مواقعی ضروری سیستم هوشمند می‌تواند خودرو را به صورت کامل متوقف کند.

۸- ترمز‌های هوشمند

خودرو جدید Acura مدل RLX دارای دکمه ترمز هوشمند است که با فشردن آن ترمز خودرو به صورت اتوماتیک کار خواهد کرد.




این قابلیت در مواقعی که راننده پشت چراغ قرمز در انتظار سبز شدن چراغ است مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۹- اخطار عبور از خط‌کشی

این قابلیت محبوب‌ترین تکنولوژی خودروهای سال ۲۰۱۴ خواهد بود. بیشتر تولید کننده‌ها این تکنولوژی را در خودرو خود استفاده خواهند کرد.




در صورت عبور خودرو از خط کشی، این سیستم هوشمند به راننده اخطار خواهد داد. البته تحقیقات نشان داده است که این سیستم به اندازه کافی کار‌امد نیست، اما برای رانندگان خواب‌الود و خسته هشدار مناسبی است.


:: برچسب‌ها: اتومکانیک، فناوری ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
یک شنبه 26 مرداد 1393

 ده آپشنی که هر خودرویی باید داشته باشد

آپشن های پرطرفدار مثل سیستم ناوبری یا سقف شیشه‌ای بازشو و یا روکش‌های فلزی و چوبی داشبورد و سیستم‌های سرگرمی می‌توانند بسیار جذاب باشند. اما آیا آپشن ها مهم‌تری هم وجود دارند. امروزه خرید خودرویی جدید بدون یکی از این آپشنها دردناک است. چه خودروی ارزان‌قیمت و یا خودروی لوکس و شناخته شده‌ای باشد. البته وقتی در ایران باشید، باید امکانات ایمنی یا سپر خودرو را هم یکی از آپشنها بدانید. و این لوازمی که در ادامه می‌آید، در نظر سازندگان داخلی، لوازمی بدردنخور می‌باشند که باید پول آن‌ها را گرفت اما از روی خودرو حذف کرد!

این فهرست پیشنهادی ماست. شاید شما آپشن های مهم‌تری را بتوانید پیشنهاد دهید.

10. آینه‌های تیره شونده

 ده آپشنی که هر خودرویی باید داشته باشد

رانندگی در شب زمانی که نور چراغ خودروهای پشت سری به طور متناوب روی چشمان شما می‌تابد، می‌تواند تمرکزتان را برهم زده و باعث خطراتی شود. آینه‌های جدید به طور خودکار تیره می‌شوند تا بازتاب نور را به حداقل برسانند.

9. کروز کنترل

 ده آپشنی که هر خودرویی باید داشته باشد

هنوز کروز کنترل به یک سیستم استاندارد و ضروری در تمام خودروها تبدیل نشده است و خودروهای زیادی را بدون آن خواهید یافت. تازه در بزرگراه‌های طولانی، نعمت آن را درک می‌کنید.


:: برچسب‌ها: اتومکانیک، فناوری ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 25 مرداد 1393
تهیه گرانترین غذای دنیا با چندش آورترین مواد +عکس
از خاویار (تخم شکم ماهی) تا ترایفل (انگل قارچ) به نظر میرسد تمامی غذاهای گران قیمت دنیا از موادی بسیار چندش آور ساخته میشوند که ما حتی نمی توانیم به آنها فکر کنیم.

سوپ لانه پرندگان نیز از دیگر انواع این غذاها هستند. این سوپ در منوی غذاهای چینی گران قیمت ترین آنهاست که از لانه نوعی پرنده ساخته می شود که لانه اش را با بزاق دهان می سازد.

ایران ناز، تمامی قسمتهای این لانه آغشته به بزاق دهان این پرنده است و گران قیمت ترین غذای حیوانی در سرتاسر دنیا است.

 
تهیه گرانترین غذای دنیا با چندش آورترین مواد +عکس

:: برچسب‌ها: چندش اور ترین غذاها ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 25 مرداد 1393
این زن در مدت 22 سال 20 مرتبه باردار شده! +عکس
خانواده دوگار در ایالت آرکانزاس انتظار تولد فرزند خود را در آوریل می‌کشند. البته این خبر خوش قبلاً 19 بار دیگر برای جیم و میشله تکرار شده و این زوج که تقریباً هر هجده ماه یک بار صاحب فرزندی شده‌اند، خودشان را برای استقبال از نورسیده آماده می‌کنند.
 
این زن در مدت 22 سال 20 مرتبه باردار شده! +عکس
 
به گزارش ایران ناز آنها 10 پسر و 9 دختر دارند که بین 2تا 23 سال سن دارند و چهار فرزندشان دو قلو هستند. آنها همچنین در تلویزیون ایالتی آرکانزاس آمریکا برنامه ویژه‌ ای تحت عنوان نوزده بچه و بیشتر دارند و از زندگی‌ خود کاملاً راضی‌ هستند.
 
این زن در مدت 22 سال 20 مرتبه باردار شده! +عکس
جیم 46 ساله و میشله 45 ساله است و برای انتقال بچه‌ها از یک اتوبوس قدیمی استفاده می‌کنند. در حالیکه بچه‌های قبلی آنها در سکوت رسانه‌ای به دنیا آمدند، خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌ های اجتماعی به‌ راه انداخته و این سیاست عدم کنترل خانواده از سوی آنها طرفداران و دشمنان زیادی در سایت فیسبوک پیدا کرده است.

:: برچسب‌ها: باداری عجیب ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 25 مرداد 1393
ترسناک ترین روش ربودن دختران در تهران
روزنامه جام‌جم نوشت: 2 سارق نقابدار که با ربودن زنان و دختران آنها را در تاریکی شب در بیابان‌ها رها می‌کردند، دستگیر شدند.

اواخر سال گذشته 2 فقره شکایت در پلیس آگاهی شهرستان برازجان در استان بوشهر در دستور کار ماموران قرار گرفت. شاکیان پرونده که 2 خانم جوان بودند در تحقیقات گفتند وقتی قصد عزیمت به محل سکونتشان را داشته‌اند، سوار یک خودروی پراید نقره‌ای رنگ شده‌اند و پس از طی مسافتی، راننده و دیگر سرنشین خودرو که در صندلی عقب نشسته بود، به آنها حمله‌ور شده و با سرقت زیورآلات و ضرب و جرح، آنها را تا تاریک شدن هوا درون خودرو نگه داشته و سپس در بیابان‌ رها کرده و متواری شده‌اند.

با شروع تحقیقات از سوی ماموران پلیس آگاهی، بار دیگر زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی با ارائه شکایتی بیان کرد که از سوی 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که ماسک آلودگی هوا به صورت داشتند ربوده شده و آدم‌رباها پس از آزار و اذیت اموالش را سرقت کرده و سپس با رها کردن وی در بیابان متواری شده‌اند.
چهره‌نگاری از متهمان با مطرح شدن سومین شکایت و چهره‌نگاری، ماموران متوجه شدند شاکی سوم نیز از سوی 2 سارق تحت تعقیب مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و در اقدام مجرمانه 2 متهم تحت تعقیب برای آن که شناسایی نشوند از ماسک آلودگی هوا استفاده می‌کنند.

در حالی که تحقیقات در این زمینه از سوی کارآگاهان ادامه داشت 2 فقره شکایت دیگر از سوی زنان و دختران علیه متهمان تحت تعقیب به پلیس آگاهی ارجاع شد.

با تحقیق از 2 شاکی دیگر پرونده، سرنخ‌های لازم در این ارتباط به دست آمد و ماموران با شناسایی محل‌هایی که متهمان بیشترین رفت و آمد را داشتند سرانجام 2 سارق متجاوز را در اطراف منطقه آب‌پخش و شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی آنها اعتراف کردند علاوه بر منطقه آب‌پخش و شبانکاره در منطقه چغارک نیز به بهانه حمل مسافر با سوار کردن خانم‌هایی که به انتظار وسیله نقلیه بودند، آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از سرقت اموالشان تا زمان تاریک شدن هوا درون خودرو نگهداری می‌کرده‌اند.

در پی این اعترافات و شناسایی هر دو متهم از سوی زنان شاکی، در بررسی سوابق این دو متهم 27 و 28 ساله معلوم شد، آنها پیش از این نیز به اتهام آدم‌ربایی و نگهداری سلاح و مهمات دستگیر و سابقه کیفری دارند.

با اعتراف دو متهم پرونده، قاضی شیخ‌الحکمایی دستور قضایی را در این ارتباط صادر کرد و گفت: در بررسی پلیس معلوم شد این دو متهم در فاصله زمانی مختلف 2 فقره سرقت نیز در گچساران انجام داده‌اند که تحقیق در این زمینه آغاز شده است.

:: برچسب‌ها: ربودن دختران , ترسناک ترین روش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393
وجود سوزن هایی از جنس طلا در پاهای این زن (عکس)
وقتی این خانم برای درمان پا درد خود به بیمارستان مراجعه کرد، پزشکان هنگامی که از پاهای یک زن 65ساله عکس‌های اشعه ایکس گرفتند متوجه شدند که صد‌ها سوزن کوچک به‌صورت پراکنده در پاهای اوست.
 
 
پس از پرس‌وجو در این‌باره مشخص شد که این زن کره‌ای سال‌ها پیش تحت طب‌سوزنی بوده و از آن زمان صد‌ها سوزن از جنس طلا در بافت‌های پایش جا مانده است.به گزارش ایران ناز با وجود این هنوز مشخص نیست ماندگاری این سوزن‌ها تجویز پزشک طب سوزنی بوده یا ناشی از فراموشکاری اوست.

:: برچسب‌ها: وجود سوزن هایی از جنس طلا در پاهای این زن ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393
اسمتان را به زبان کره ای بیابید

در کشور کره معمولا اسم آدم ها بر تستس تاریخ توادشان تعیین میشودحالا تاریخ تولدتان را به میلادی محاسبه کنیدشما می توانید طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید !

مثلا:

من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه leeتولیست دوم به ماه تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه jongو تو لیست آخر هم به روز تولدم یعنی ۵نگاه کردم که میشه boom

پس میشه:lee-jong-bom

 


:: برچسب‌ها: اسمتان به زبان کره ای , مطالب خواندنی و جالب ,
:: بازدید از این مطلب : 1635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393
دختری که با لباس پسرانه به زیارت رفت!! +عکس
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر مدینه منوره در عربستان سعودی حاکی از آن است که نیروهای امر به معروف و نهی از منکر مستقر در مسجد النبی (ص)، دو روز پیش دختر را شناسایی و بازداشت کردند که لباس های پسرانه پوشیده بود و در حال نزدیک شدن به قبر رسول الله (ص) بود.

در همین راستا سرهنگ "فهد غانم" پس از اعلام این خبر، افزود: این دختر پسرنما پس از بازداشت به مرکز نیروهای امنیتی حرم انتقال داده شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: او در بازجویی مدعی شد که آرزوی داشته از نزدیک قبر پیامبر اکرم (ص) را ببیند و آن را زیارت کند اما به دلیل ممنوعیت این کار برای زنان تصمیم گرفت که با پوششی پسرانه خود را به محل مورد نظر برساند.

سرهنگ غانم همچنین گفت: به رغم اعترافات این دختر نوجوان، اما نه ما به عنوان نیروهای امنیتی حرم و نه نیروهای امر به معروف و نهی از منکر قانع شدیم لذا پرونده وی برای بررسی بیشتر و در صورت نیاز محاکمه شدن، به دادگاه مدینه انتقال داده شد.

قابل ذکر است پیش از این بارها و بارها رسانه ها و مطبوعات مختلف عربستان سعودی از بازداشت دختران پسرنما که با هدف رانندگی لباس های پسرانه بر تن کرده بودند، خبر داده بودند. ممنوعیت چنین اقداماتی مانند رانندگی و یا زیارت قبر پیامبر (ص) برای دختران و زنان عربستانی موجب شده که گاهی برخی از آنان با هدف انجام چنین کاری و یا با تکیه بر احساسات ماجراجویانه خود، ظاهری پسرنما به خود بگیرند.


:: برچسب‌ها: مطالب زیبا , مطالب خواندنی و جالب ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393

عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری)

عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری)
عجایب بسیار خنده دار که فقط در ایران می توان دید!
 

 

عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری)

:: برچسب‌ها: خنده دار , عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری) مجموعه : عکس های خنده دار ، طنز , عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری) ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393

وصیت نامه عجیب حسین پناهی

اجتماعی | وصیت نامه عجیب حسین پناهی روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست
 

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.

عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.

روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!

کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.

گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.

در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم !


:: برچسب‌ها: وصیت نامه , وصیت نامه عجیب ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393

همه چیز در مورد جن

 
ماورای طبیعت | همه چیز در مورد جن
اینکه وجود داره رو کسی نمیتونه انکار کنه. هم علمی اثبات شده هم تو کتاب آسمانی ما مسلمونا اومده. اما اینکه چقدر میتونه واسه آدمیزاد خطرناک باشه رو باید بدونیم ...
 

۱- جن جانوریست دارای شعور و فیزیکی غیر ارگانیک که از لحاظ شان وجودی از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد در فرهنگ ف

 

ارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یاjinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که پوشیده شده و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست.


:: برچسب‌ها: جن , همه چیز در مورد جن ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393

چندی پیش در منطقه فینیکس واقع در آریزونا در کشور آمریکا، کشاورزی بنام دیوید هادسون به ماده ی سفید رنگی که در سرتاسر زمینهای زراعی اش گسترده بود مشکوک شد و مقداری از آنرا به آزمایشگاههای معتبر سپرد تا به او بگویند که این ماده سفید رنگ متشکل از چه مواد اولیه ای است. اما در عین ناباوری، پاسخ آزمایشگاه این بود:You Have Pure Nothing یعنی شما یک ماده ای دردست دارید که خالصاً هیچ چیز مشخصی که در جدول عناصر تعریف شده باشد در آن به چشم نمی خورد!

 

اما پس از چندی یک آزمایشگاه روسی به روش آزمایش آمریکاییها شک کرد و روش جدیدی را برای آنالیز این ماده ی عجیب پیش رو گذاشت که صحیح تر بود و بلاخره پرده ی جادویی کنار رفت و عنصر تشکیل دهنده رخ نمود.


:: برچسب‌ها: اتفاق عجیب , حیرت اور ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393

دانشمند جوان ایرانی، با تصدی کرسی استادی دانشگاه پرینستون- جایگاهی که پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشد- دنیا را با این سوال مواجه کرده است که آیا انیشتین بعدی، یک ایرانی خواهد بود؟

 

نیما ارکانی حامد در حال حاضر استاد دانشگاه هاروارد و دارای کرسی استادی در دانشگاه پرینستون است. این کرسی از سال 1933 تا 1955 در انحصار آلبرت انیشتن بوده است.


:: برچسب‌ها: بهترین ها , زیباترین ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 24 اسفند 1392

نوازندگی با پا

لیو وی پسری 23 ساله و اهل پکن، با توانایی خاص خود در نواختن پیانو، آن هم با استفاده از پاهایش توانس

نوازندگی با پا

ته است شهرتی جهانی به دست آورد.
 

لیو در یک سانحه تصادف دو دست خود را از دست داد و از آن به بعد بود که تصمیم گرفت با استفاده از پاهای خود، کارهایش را انجام داده و به دیگران تکیه نکند. لیو تا به حال در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی شرکت کرده و از برندگان سری برنامه‌های بریتیش گات تلنت - مسابقه کشف استعداد - سال 2010 است. او از کودکی، پیانو می‌نواخت و به همین خاطر با اصول آن آشنا بود و تنها با چند ساعت تمرین در روز، هم اکنون در ردیف ماهرترین پیانیست‌های دنیا قرار گرفته است.

 


:: برچسب‌ها: نوازندگی با پا ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
یک شنبه 18 اسفند 1392
پسر 16ساله ای از مادرش پرسید:مامان برای تولد 18 سالگیم چی کادو میگیری?? مادر:پسرم هنوز خیلی مونده،،، پسر 17ساله شد،،، یک روز حالش بد شد مادر اورا به بیمارستان برد دکتر گفت پسرت بیماری قلبی داره پسر از مادرش پرسید???مادر من میمیرم??? مادر فقط گریه کرد،،، پسرتحت درمان بود ،،، همه فامیل برای تولد 18 سالگی اش تدارک دیدند وقتی پسر به خانه آمد متوجه نامه ای که روی تختش بود افتاد،،،،،،، پسرم، اگر این نامه را میخوانی یعنی همه چیز عالی انجام شده یادته یه روز پرسیدی برای تولدت چی کادو میخوای??و من نمیدونستم چه جوابی بدم من قلبم رو به تو دادم ازش مراقبت کن و تولدت مبارک،،،، هیچ چیز توی دنیا بزرگتر از قلب مادرو عشقش نیست ،،،، كپي واسه اونايي كه عاشقه مادرشونن ازاد

:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 3 اسفند 1392

جویدن آدامس هنگام خرد کردن پیاز مانع از اشک ریزی شما می شود.

ـ اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است.

ـ رشد کودک در بهار بیشتر است.
 
ـ ۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول می کشد تا نور خورشید به زمین برسد.

ـ ظروف پلاستیکی تقریباً ۵۰۰۰۰سال در برابر تجزیه مقاومند.

ـ تنها قسمتی از بدن که خون ندارد قرنیه چشم است.

ـ شترمرغ در ۳ دقیقه ۹۵ لیتر آب می خورد.

ـ حس بویایی مورچه با حس بویایی سگ برابری می کند.

ـ کرم های ابریشم در ۵۶ روز ۸۶ برابر خود غذا می خورند.

ـ زمان بارداری فیل به دو سال می رسد.

ـ در یک سانتی متری پوست شما ۱۲ متر عصب و ۴ متر رگ و مویرگ است.

ـ شدیدترین نعره ها متعلق به وال ها است که برابر با صدای موتور جت است.

ـ وقتی یک نوزاد در حال گریه است با صدای ش....ش.... شما آرام می شود به این دلیل که صدای آبی که اطراف نوزاد در شکم مادر است را برایش تداعی می کند، در ضمن این یکی ازدلایلی است که چرا صدای ساحل دریا به انسان آرامش می دهد.

ـ دلفین ها همانند گرگ ها هنگان خواب چشم هایشان را باز می گذارند.

ـ با نگاه کردن به گوش حیوانات می توانیم به تخم گذار بودن یا بچه زا بودن آنها پی ببریم. بدین صورت که تخم گذاران گوششان ناپیدا و بچه زایان گوششان نمایان است، تنها یک اسثتنا وجود دارد آن هم نوعی افعی است که بچه زاست اما گوشش دقیق پیدا نیست.

ـ بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب است.

ـ انسان امروزی به طور متوسط ۶ سال از عمر خود را تلویزیون نگاه می کند و ۶ سال را صرف غذا خوردن می کند و یک سوم را می خوابد.

ـ موش دو پای آفریقایی از میدان دید ۳۶۰ درجه برخوردار است.

ـ مغز انسان تنها ۲ درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی ۲۵ درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند.

- سرعت عطسه یك انسان برابر است با 160 كیلومتر در ساعت

- آب دریا بهترین ماسك صورت است !

- چشم انسان معادل یك دوربین 135 مگا پیكسل عمل می كند !

- 90% سم مار از پروتئین تشكیل شده است !

- مغز در هنگام خواب فعالتر از وقتی است كه تلویزیون می بینید !

- جوانان هندی شادترین و ژاپنی ها افسرده ترین های جهان هستند !

- قوه چشایی پروانه در پاهای آن تعبیه شده است ! :26: :26: :26: :26: :26: :26:

 
 

:: برچسب‌ها: دانستنی های بامزه ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
جمعه 2 اسفند 1392

 

ما همسن این بودیم عکس سگ بهمون نشون میدادن شلوارمونو خراب میکردیم :|

 

 

1

 

 

یک تصویر واقعی از یک دختر دهه هشتادی ! :D

 

 

2

 


:: برچسب‌ها: كركر خنده!!!!!!!!!!!!!!!!! ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
پنج شنبه 1 اسفند 1392

من می‌‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو یا شیطان‌ صفت باشم.

 

من می توانم تو را دوست داشته یا ازتو متنفر باشم،

 

من می‌توانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم،

 

چرا که من یک انسانم، و این‌ها صفات انسانى است

 


:: برچسب‌ها: سخنان ناب سوشیرو هوندا ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 30 بهمن 1392
با ورود ویندوز 8.1، تبلت های ویندوزی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بهتر از قبل شده و با اضافه کردن کیبورد نقش یک لپ تاپ جمع و جور را برای شما ایفا می کنند.

 در این مقاله سعی می کنیم 10 تبلت ویندوزی مناسب حال شما معرفی کنیم که از رنج 8 تا 11 اینچ را در بر می گیرند و برخی با داشتن قلم دیجیتال، برخی کارهای لمسی را برای شما راحت می سازند. تبلت های جدیدتر از پردازنده هاسول اینتل بهره می برند که عملکرد بهتر و عمر باطری بالاتری دارند. (در اینجا تبلت مبتنی بر ARM نمی بینید تا هنگام مقایسه بهتر بتوان ویژگی ها را کنار هم قرار داد.)


:: برچسب‌ها: اخبار تکنولوژی - معرفی 10 تبلت ویندوزی ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
تبلیغات
<-Text1->
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید من حسین سروری مهراباد 16ساله ازاستان اذربایجان شرقی شهرستان عجبشیر هستم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

ازوبلاگ چه قدرخوشتان امد؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی فرهنگی و آدرسelmifarhangi007.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.